• Cum pot sa comand?

superfashion.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode pentru a plasa o comanda :
1. Prin plasarea unei comenzi direct pe website-ul nostru superfashion.ro
2. Telefonic – Ne puteti contacta telefonic pentru a plasa o comanda la numarul de telefon: 0757.958.770, in intervalul orar: Luni – Sambata 8:20 - 16:20

  • Cum platesc?

superfashion.ro iti pune la dispozitie urmatoarele metode de plata :
1. RAMBURS – Platesti coletul in momentul in care curierul ti-l livreaza.

2. PLATA CU CARDUL prin PlatiOnline - Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

3. ORDIN DE PLATA – Plasezi comanda si platesti direct prin transfer bancar! Aceasta metoda necesita confirmarea platii efectuata prin email la: comenzi@superfashion.ro, coletul va fi predat curierului dupa ce avem confirmarea din partea bancii, ca plata a fost efectuata.

  • Cat costa livrarea produselor? 

Orice comanda care depaseste valoarea de 300 lei, beneficiaza de TRANSPORT GRATUIT!
Pentru comenzile de sub 300 lei costul transportului este in valoare de 15 lei pentru orice localitate din Romania.

  • Cand primesc produsele?

Livrarea se efectueaza prin intermediul curierului rapid intr-un termen de 1-2 zile lucratoare de la data confirmarii telefonice a comenzii.

Atentie! Livrarea nu se va efectua fara confirmarea telefonica din partea dumneavoastra. In acest fel ne asiguram ca numarul de telefon este corect si se raspunde la el.

Acest aspect fiind foarte important deoarece si curierul suna pe acest numar de telefon inainte de a livra comanda.

  • Se poate stabili cu firma de curierat o anumita ora pentru livrarea produselor?

Din pacate nu putem influența ora livrarii coletului catre destinatar. In cazul in care doriti ca livrarea sa fie facuta la o anumita ora, va rugam sa contactați firma de curierat Cargus la numerele de telefon 021 9330 pentru Bucuresti si 021 9282 pentru Provincie.

  • Ce se intampla daca nu sunt acasa atunci cand vine curierul pentru livrarea produselor?

Sfatul nostru este sa alegi pentru livrare adresa de la locul de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu esti in mod normal acasa.

Daca, indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu sunteti disponibil atunci cand soseste coletul, puteti contacta firma de curierat / soferul la numarul de telefon primit in mesajul informativ de la firma de curierat si puteti stabili detaliile livrarii direct cu dansii.

  • Cum pot modifica / anula comanda?

In cazul in care doriti sa efectuati modificari sau sa anulati o comanda, este necesar sa:

1. Ne contactati telefonic la numarul de telefon: 0757.958.770, in intervalul orar: Luni – Sambata 8:20 - 16:20.

2. Ne contactati la adresa de email comenzi@superfashion.ro.

  • Cum pot sti daca marimea mi se potriveste ?

Pentru a va asigura ca marimea produsului ales vi se potriveste, va rugam sa verificati cu atentie dimensiunile afisate sub fiecare marime disponibila. 

Toate produsele sunt masurate la interior, dimensiunea in centimetri poate fi diferita in functie de produs, de aceea este recomandat sa verificati dimensiunile pentru fiecare produs pe care intentionati sa il achizitionati .

Pentru a sti ce dimensiune este potrivita pentru dumneavoastra, puteti accesa aceasta pagina, in care va este prezentata o metoda de a va masura exact dimensiunea piciorului.

  • Daca marimea nu mi se potriveste ce pot face ?

Nu este nicio problema, echipa noastra vine in sprijinul dumneavoastra si va pune la dispozitie schimbarea marimii produsului.

Pentru procedura de schimbare a marimii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: 0757.958.770, in intervalul orar: Luni – Sambata 8:20 - 16:20, sau la adresa de email comenzi@superfashion.ro

Solicitarea schimbului sa se faca in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii coletului;

Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, nu trebuie sa prezinte urme de folosinta (rugam ca, pe cat posibil, sa trimiteti produsul in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, deoarece si ambalajul contine elemente de autenticitate ale produsului si producatorului, oferind clientului garantia ca produsul este original).

Taxele de transport sunt suportate de către dumneavoastră - 25 lei în orice localitate din România (trimiterea coletului la dvs și preluarea produsului pe care doriți să-l returnați, tur-retur).

  • Beneficiez de garantie pentru produse ?

Bineinteles! Toate produsele comercializate de superfashion.ro sunt noi si beneficiaza de o garantie de 30 zile.

  • Se pot returna produsele comandate ?

Sigur, conform art.9 din OUG 34/2014, va informam ca beneficiati de o perioada de 14 zile de la primirea coletului pentru a ne informa cu privire la retragerea din contract si returna BUNURILE achizitionate, fara a fi nevoit sa va justificati decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si la art.14 din OUG nr.34/2014.

  • Ce trebuie sa fac ca sa pot returna produsele comandate ?

Tot ce trebuie sa faceti este sa ne contactati telefonic la numarul de telefon: 0757.958.770, in intervalul orar: Luni – Sambata 8:20 - 16:20, sau la adresa de email comenzi@superfashion.ro

Inainte de a ne contacta, va rugam sa va asigurati ca indepliniti conditiile de returnare a produselor. Pentru mai multe detalii va rugam sa accesati urmatorul link : https://www.superfashion.ro/info/politica-de-retur,

Trebuie sa faci solicitarea returnarii produselor in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii coletului.

Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, nu trebuie sa prezinte urme de folosinta (rugam ca, pe cat posibil sa trimiteti produsul in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, deoarece si ambalajul contine elemente de autenticitate ale produsului si producatorului, oferind clientului garantia ca produsul este original).

Costul de transport al curierului in cazul returului produsului/produselor, va fi suportat in totalitate de client. Produsul/produsele pot fi returnate doar prin curier rapid direct la adresa depozitului nostru din Bucuresti, Sectorul 3, B-dul Basarabia, Nr. 256, Corp C190, Etj. 1 (platforma industriala Faur S.A.)

Nu acceptam colete de la POSTA ROMANA sau colete cu RAMBURS, acestea vor fi refuzate.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea produselor ( RETUR ) este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Daca aceste conditii sunt indeplinite, puteti returna produsul in vederea recuperarii pretului achitat pe produsul respectiv, tot ce trebuie sa faceti este sa completati FORMULARUL de aici : https://www.superfashion.ro/return_form

  • In cat timp imi primesc banii inapoi?

Restituirea contravalorii produselor returnate se va face in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la receptionarea coletului dumneavoastra, prin ordin de plata, intr-un cont bancar specificat de dumneavoastra. 

Formularul poate fi completat la aceasta adresa : https://www.superfashion.ro/return_form

Dupa completarea chestionarului, unul dintre agentii nostri va vor contacta pentru a stabili detaliile returului dumneavoastra.

  • Culoarea reala a produsului este la fel ca cea din fotografiile prezentate in site sau pot exista unele diferențe de culoare/nuanta?

Echipa noastra face toate eforturile in a prezenta cat mai bine culorile produselor in site, totusi pot exista situatii in care nuanta culorii produsului poate fi putin diferta fata de nuanta afisata in site. 

Nu suntem responsabili pentru posibilele diferente de culoare/nuante intre cele afisate pe monitorul/dispozitivul dvs si cele ale produselor, din cauza particularitatilor acestora.

  • Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

  • Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, superfashion.ro onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

  • Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

  • Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

  • Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

  • Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

    • Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

    Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.

    • Cum intru in posesia facturii fiscale eliberata de societatea dvs. in urma comenzii mele?

    Factura fiscala se trimite automat pe e-mailul specificat in comanda dvs., o puteti descarca din istoric comenzi, sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0757.958.770 si la adresa de email comenzi@superfashion.ro.